-->

środa, 7 stycznia 2015

#3 Moja "Toaletka"

Hej :)
Uwielbiam oglądać jak toś pokazuje swoją kolekcji kosmetyków czy toaletkę w jakiś sposób mnie to ciekawi kto co ma w swoich zbiorach hihi.

Moja toaletka jest po części DIY, do szafeczki z koszyczkami przymocowałam biały blat do odpowiednich wymiarach i bach mam swoją prowizoryczną toaletkę. Od dawna marzy mi się toaletka księżniczki, ale niestety nie mam miejsca na nią w pokoju a po drugie szkoda mi pieniędzy...
ehh może kiedyś się na nią dorobię.
Ojoj jaki długi wstęp :P



*Na toaletce znajdują się dwa pudełka z Pepco a przy nich na małym kryształowym talerzyku umieściłam moją ulubioną i najczęściej noszoną biżuterie.


*Po prawej stronie  w kryształowej szklance którą mam od babci trzymam swój pędzel do pudru z Ecotools, pędzel do brwi i grzebyczek. Zawszę na wierzchy jest u mnie krem do rąk i moje ulubione perfumy.



*Pierwsze pudełeczko skrywa moją całą kolorówkę, o niej będzie oddzielny post :)


 * A w drugim pojemniku swoje mieszkanie znalazła moja pielęgnacja i podkład  Maybelline Affinitone ale zapomniałam zrobić mu zdjęcia -,- 


Zawartość pudełka:                                                                               
( niektóre zdjęcia nie będą ostre... aparat ześwirował) 


 Próbka balsamu La Roche-Posay

 Olejek arganowy (jest genialny)

 Używam zawszę pod makijaż :)


 Płyn micelarny, niestety nie radzi sobie z tuszem.


*Resztę kosmetyków trzymam w szufladzie komody. Sama wykonałam organizer który się tam znajduję.


Mamy tu produkty do włosów jak sól morska, suchy szampon, pianka do włosów. Trzymam tu również swoje zapasy i różne próbki. Schowane są tu buble z którymi nie mam co zrobić.


Jest to typowo zdjęciowy post, mam nadzieje że dzisiejszy post przypadł wam do gustu. A jak w przechowujecie sowie kosmetyki ? 

Już w ferie ruszam z remontem pokoju ^^ więc  pozbędę się tych nieznośnych fioletowych ścian!


Fiolka.


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam te perfumy Beyonce Heat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny i pomysłowy blog!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim domu rodzinnym też mam taką toaletkę DIY :) Twoja też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny blog ! może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę ♥
    http://lostclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna organizacja :) uwielbiam toaletki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajnie to wszystko poukładane. :D U mnie toaletką jest parapet, a większość rzeczy trzymam luzem, ale nie jest źle. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna organizacja, ja nie mam takiej toaletki ;c
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z haulem ubraniowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super opakowanie na płatki kosmetyczne < 3

    OdpowiedzUsuń