-->

niedziela, 4 stycznia 2015

#2 Cele/postanowienia na rok 2015

Hej !
Nowy rok, nowy rok  w tym czasie dokoła nas pojawia się masa ludzi która spisuje swoje cele i postanowienia na 2015r. Nigdy czegoś takiego nie robiłam wręcz uważałam to za bez sensowne "spisywanie postanowień phii, po co to komu" okazuje się że jest to bardzo przydatne !
Doszłam do takiego wniosku kiedy zapisałam swoje "postanowienia jedzeniowe"  z każdą chwilą słabości kiedy sięgałam po szklankę napoju gazowanego patrzyłam na wypisane postanowienia i to w jakiś sposób dawało mi motywacje aby zamiast czegoś gazowanego wypić szklane wody.


Dlatego postanowiłam wypisać wypisać moje cele i postanowienia na nowy rok aby dążyć do ich realizacji z uśmiechem na twarzy i pełna nadziei.


1. Remont w pokoju 
Chce sama zabrać się do tej roboty.


2. Zacząć i wytrwać w ćwiczeniach ! 



3. Zacząć staranniej uczyć się języka angielskiego i francuskiego 
W tych czas znajomość języka angielskiego to podstawa

4. Nauczyć się organizacji 
Jest to chyba jedno z najważniejszych rzeczy których w końcu muszę się nauczyć.

5. Pojechać do Wrocławia 




6. Ograniczyć zakupy niepotrzebnych ubrań w ciucholandach.
Tak to jest moje małe uzależnienie... mam tyle ubrań w których  nie chodzę ( na szczęście kosztowały tylko max 5zł) których nie mam już gdzie trzymać, Trzeba się w końcu ogarnąć z tym ciucholandem.

7. Prowadzić bloga na 110%

8. Mieć 200 obserwatorów 

9. Zdać prawo jazdy za pierwszym razem 


I to już moje wszystkie cele i postanowienia na ten rok. Mam nadzieje że dam radę w dążeniu do ich spełniania ! A w robicie taką listę ?



                                                                                                                                          Fiolka



10 komentarzy:

  1. bardzo fajny post. w wolnej chwili zapraszam do siebie. zachęcam do komentowania ;) pozdrawiam! ps. co powiesz na obserwację za obserwację? jeśli masz ochotę to zacznij i napisz w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ;)

    http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za spełnienie celów ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowienie 1,3 i 7 to moje zamiary, chociaż będzie kiepsko :P
    trzymam kciuki!
    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie przygotowałaś ten post! Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w realizacji swoich postanowień :)

    Blog dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z postanowieniami. Kurczę ale ładne kalendarze w tym roku były w Elle a ja je przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz jest świetne :) Widziałam jeszcze pojedyncze numery w kioskach więc może uda Ci się znaleźć :)

      Usuń
  6. fajne cele i postanowienia, powodzenia w realizacji :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji postanowień!:)



    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za jakieś półtora roku wyprowadzam się do Wrocławia! : ) Też chcę lepiej opanować angielski i cały czas ćwiczyć.
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń